Monday, June 1, 2009

mari beLajar memasaK berSama mama di hAri minggu~

hari Sabtu kelmarin aku dengan bersemangatnye nak masak la tuk parent aku ari tue...aku punye rajin siapkan semua bahan2 tuk masak...hari tue aku masak kari ikan tenggiri,sayur sawi goreng, ulam dan menu yang wajib ade kalau aku masak, sambal belacan..menyengaaatttt!!!kadang2 mari rajin aku, aku masakla full pakej..kalau malas habuk pun tarak..ekekeke....



sayur sawi goreng...


kari ikan hasil tanganku...


wah!....best x sambal belacan aku wat nie?huhhu...

nie ulam-ulaman...senang jer nak sediakan nie...kekekeke...

nie menu tuk last week... untungla sape dapat aku...pandai masak, lemah lembut...hahahahaha......

1 comment:

  1. WOW...nak pengsan aku dengar statement last 2...hahaha..ye la fied....aku pong sape dapat aku untong gak..............

    dah la cumel...baik ati..berpelajaran tinggi..kahkahkah...cam xkene je..hahahahahahaah

    ReplyDelete