Thursday, June 25, 2009

Sebab ni la aku sayang mama aku

Belum ape-ape lagi mama aku da bz dok cari bahan nak wat hantaran untuk anak kesayangan die nie(aku la)...huhuhu.... dok pening nak wat tema kaler ape.....sebab tue i sayang mama i tau...


Tengah dok pening cari reben, aku cakap kat mama :

Aku: mama, kite wat tema itam putih la nak? xde lagie org buat...

Mama: cantik ke? Erm....blei je..Pelamin kaler ape?

Aku: pelamin, itam putih la.....

Mama: Tengok la nanti tanye kedai pengantin...

Aku: mama, kalau hantaran kaler hitam, ha! camnila mama...

Mama: ok jugak...

Cantik tak hantaran hitam?

ok la nie...cantikkkk!!!!!

Lokasi: Small Garden Kuantan
Tarikh : 24/06/2009
Mama & Me

1 comment:

  1. cantik gak black n white...
    dulu terpikir gak nak wat...
    tapi tak glemer sangat hitam putih..susah nak cari bahan2 dia...

    ReplyDelete