Monday, June 22, 2009

TAHNIAH AINI BADARIAH

Congratulation buat PUAN AINI BADARIAH kerana baru melangsungkan perkahwinannya pada Sabtu baru-baru nie dengan ENCIK NIK SHAFIQ... Moga berbahagia hingga akhir hayatnye.... da memang bahagia la sampai tak ingat member.... Terima kasih banyak-banyak Aini... Ko memang seorang kawan yang amat 'bagus' ye... Aku tak penah la jumpe member macam ko... Sedangkan musuh aku pun jemput pegi kenduri die, ni kan ko yang penah jadi sahabat aku sebelum nie... aku bukan teringin sangat nak datang kenduri ko, tapi atas dasar member, aku terkilan ngan ko AINI BADARIAH... biarpun ko x bace blog aku nie, tapi aku nak sangat2 ko bace blog aku nie... biar ko tau perasaan member2 ko yang ko lupe akan kewujudan mereka... nak2 lagie SARATUL...member ko yang paling rapat waktu ko keje kat PEJABAT TANAH KUANTAN... kami denga ko nak kawen pun dari mulut org laen, bukan mulut ko sendiri...kenape ye? mane nilai persahabatan dalam diri ko? Asal ko bahagia, ko lupe member? nape ye? Sedangkan member2 POLISAS aku yang da lame x jumpe, blei contact aku dalam pelbagai care so dat aku blei tau dieorng nak kawen & aku blei share kegembiraan ngan dieorng....nape ko sekor yang setiap hari blei lage pipi x sempat nak gtau aku yang ko nak kawen....aku memang trase giler ngan ko AINI BADARIAH... aku berani sebut name ko sebab memang aku terkilan ngan ko.... MANE PERGI NILAI PERSAHABATAN YEK??? Xpelah AINI BADARIAH, hari nie hari ko ye... aku cume doakan yang elok2 jew kat ko AINI....

cume skarang nie ape yang aku perlu buat, aku akan anggap aku tak pernah kenal sahabat yang bernama AINI BADARIAH.....

No comments:

Post a Comment