Thursday, June 18, 2009

tOlong ek...

Assalamualaikum semua,

ok ye... skunk nie aku wujudkan blog nie adalah untuk aku luahkan ape yang aku rase, so aku blei publish ape yang aku nak. aku tak suke orang yang menyibuk nak kutuk aku.. kalau x suke x payah la sibuk nak follow blog aku nie..aku pun tak mintak untuk diikuti..so, sape yang nyampah ngan ape yang aku publish lam blog nie...jangan la buang mase nak kutuk aku...sia-sia sahaja usaha anda... MySpace



untuk pengetahuan korang, blog ni aku buat untuk aku dan rakan-rakan yang kenal aku... so, what de hell? aku ade gune duit bapak korang ke tuk buat blog nie? suke ati aku la nak publish ape dalam blog nie... MySpace

kepada rakan-rakanku, aku xleh kalau org duk sebok nak kutuk aku lam shoutbox tuh...aku tau ade org dengki kat aku kan... dulu pun aku ade blog laen...jangan ingat aku x tau sape yang kutuk aku ye...MySpace

sekian ye...


No comments:

Post a Comment