Monday, March 15, 2010

Cane nak mule?

Bagaimana nak mule cerita nie sebab da lame tak ngarot2 lam blog nie..adeyh...akan ku cuba semula yekkk..hrm...3 bulan lg nak kawen..yahoo!!!! sp ape2 nanti aku publish la dalam ni ek..semalam aku gi kedai pengantin LIZA kat Kompleks Teruntum..kak liza tu da lame aku kenal..aku penar part time ngan die..ngeh2..belajar bersolek buleh la...so, aku booking la ngan die sebab mudah sgt kalau berunding dengan die sebab da kenal kan..so xdelah risau kene tipu ataupun makeup tak cantek..sebab die makeup memang cantek..natural look tapi modern..hehe...so aku pun ukur la badan yang agak gempal ini..adoi tak kurus2 la..haha..tatau na watpe da nie..haha...so aku lantak aje redah aje sebab 3 bulan lg dowh...hmm...so...tunggu En.Tunang plak mengukurkan diri esok...esok ade appoiment ngan kak liza tuh..so kaler da pilih...biru turqoise...pelamin pon da pilih...baju pon da siap design...erm...kad kawen belom buat lg...mmm.....ok la roger and out k..next entry~~da~~

No comments:

Post a Comment