Thursday, April 29, 2010

!@@#@$#%^$&^*()&%^$

Salam sume...ari ni aku rase marah...geram...ishkkkk..ok..bos aku di jemput untuk jadi perasmi ke majis perasmian unit berunofirm kat Sekolah bla..bla....so mestila bos aku perlukan teks ucapan kan...menurut PA sebelum nie..pihak sekolah patutnya sediakan teks ucapan tu kan...jadinya aku mintakla pihak sekolah sediakan teks ucapan tu sebab aku masih kurang mengetahui buat teks ucapan nie...aku tanye akak2 opis ni pon..dorg kate patot sekolah yg buat..so aku call pengetua..die ckp ade dua time..satu waktu nak rasmi dan satu lagi dalam dewan...ok..yg kat dalam luar dewan tu senang jew...aku leh pk...Dengan lafas Bismillahirahmanirrahim...blah.blah..kan...pendek je...yg aku nak skunk yg kat dalam dewan...dewan tu mestilah nak cakap panjang lebar kan...yg tu la patutnye dorg sediakannnn.....tu pun susah ke....majlis tu esok...aku da mintak dari ari selasa...sengalllll!!!! aku siap call pengetua...pengetua pon laa....tak tau kee??? esok da ni weiii...aku tunggu fax teks tu dari pg tadi doh..manenyeee???? da la bos aku takde petang nieee!!!! da nak kasi kat bos aku bile ha???? tolongla wahai pengetua sekolahhhh....tolong faham...semalam aku dok santai waktu malam sebok telepon bercakap...time aku ngah concetrate mende len...bile aku ngah tunggu ni takde lak nak telepon sebok2...pehal?? aaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrgggggggggghhhhhhhhhh!!!!!!

No comments:

Post a Comment