Tuesday, May 4, 2010

hari-hari

Hari-hari ase nak jumpe en Tunang tersayang...macam-macam alasan aku kasi kat die tuk buat kiteorng berjumpe...semalam aku buat alasan sakit mata..padahal takde apepon...huhuhu...ari ni die cakap die ade beli kan aku kain pasang..yayy!!!!!semalam janji nak rehat sebentar..tanak jumpew..tapinye hati aku ni nak sangat jumpe die..ekeke...sooo..alasan pada hari ini adalah...kite kene jumpew..sebab syg na tgk kain b beli tuh...yay!!!!hahaha....best kan? mesti ade je alasan yg buleh dibuat....huhuh...seronoknyewwww....yihaaaa....tapi aku memang sakit mata nie...ade biji kecik kat kelopak mata..

Ada beberapa video dalam youtube sal makeup aku ada tgk...aku cam na try makeup2 tuh..tapi tunggu lepas kawen la..sebab muke aku ngah berehat untuk persediaan di hari besar aku nanti.. muke aku Alhamdulillah..da licin skit..hasil pemakaian bedak sejuk di waktu malam...hurm...setakat tu je aku try..aku malas pegi wat facial..sebab org kate kadang2 bile kite pegi buat facial nie..die jadi mende len..mungkin bertambah teruk..itu tidak dapat dipastikan..ia bergantung kepada di mana facial itu di buat...jika ia dibuat di New York Skin Care...pergh..tayah cakap banyak ek...sile sediakan wang yang mencukupi kerana di situ anda tidak perlu musykil kerana ia terbukti berjaya...cuma bergantung kepada kita jek na ke tanak.... :)

Aku memang seronok sgt skrg nie...yela nak kawen ngan org yang kite sayang dan sanggup hidup bersama dengannya..die pon same...:)

Lots Of Love,
Fieda Zafri

No comments:

Post a Comment