Wednesday, August 10, 2011

hari ke sepoloh!


haaaa..hari ni da hari yang ke sepuluh kite berpuase...denggggg... hari ni en. mail buke luar ngan orang opis so aku gi buke kat umah mama aku ler..woww!! semalam u all tau tak? aku berbuke makan roti jewww..sahur tadi pom mam roti jeww...jangan marew yew! sebab aku nok kurus..mampusla EO shikin da kurus dulu! mane aci gineh!! ishk..toleh1 toleh! aku kene gak kurus aih!! soOooOO.. aku nok start laaa diet..raye leh bergaye sakan kan...dala dapat bonus..boleyla buat beli baju raye sepasang due.. :P thanks to Perdana Menteri sebab kasi kiteorg duit raye. Ade gok yang maroh, espeseli org swasta... sume pakat dok nganjing hok yg keje gomen neh. Ade yg kate kiteorng kecoh la ape... Kecoh la derrr...dapat bonus tuh.macamlah korg tak kecoh nanti kan. Time korg bley plak korg kecoh.. Tu la manusia... penuh hasad dengki. Asek sume je die yang betul kan. Manusia ni salah sendiri tak nampak ... ishk ishk... sabo je lahh kann... hihihihi...

Akan tetapi..... pada hari ni aku tatau nak makan ape sebab ari ni kan aku buke kat umah mama aku, jadinye tak diet la ari ni..ye la kan.. mama ajak gi pasar Ramadhan. ko gile?? tak sah doww gi pasar Ramadhan tak beli ape2. cett!! ok ok.. see you ok.. aku nak sambung hias2 blog nie...TATA people.. ye ye je ade org bace blog aku ni kan... LAYANNNN~~~

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment