Friday, March 23, 2012

Arabian Night @ Dinner Puspanita

Walawehh....

Dinner Puspanita kembali lagi dengan temanyaaaaaa utk kali ini...
"Arabian Night".. pabila ku memasuki dewan...perghh bermacam-macam style dapat kitew lihat yew..ahakss...dah la tengok je gambo neyh ok.. :)



AIN | FARAH

FARAH | FIEDA | AIN

FARAH | AIN | MAS

FARAH | AIN

AIN | FIRASH | MAS | FARAH | FIEDA


Punye bertuah aku pada malam semalam...wahhh...dala dapat Cabutan Bertuah pertama kali dalam hidup aku...(selama ni tak sangat nak bertuahnye..hehe)...melompat2 naik ke atas pentas nak amek hadiah cabutan bertuah... nunggu punye nunggu... da keluar nak balik.. tibe2 kak aizam tepon.. "Fieda, awak dapat Kategori Pakaian Tradisional Arabian Tercantik!"cepat masuk balik...

Ya Allah! terkejut bukan kepalang lah aku...hahahaha... kelakonye rasee...gaye aku memang hancus nie boleh tercalon lak.. =.="

Alhamdulillah..weii aku dapat...first time ni dapat menang kategori ...ahahahaha..kelako kelako kelako... takleh lupe lah kenangan ni sampai tua...hahahaha..adoi adoi...

eh da ngantok...ok la esok sambung.bye!

Hugs With Love XOXO

No comments:

Post a Comment